Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Лузан П.Г.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Лузан П.Г. Обгрунтування параметрів та режимів роботи інерційно-гравітаційного решітчастого сепаратора зерна: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.11 / П.Г. Лузан ; Кіровогр. держ. техн. ун-т. — Кіровоград, 2001. — 19 с. — укp.Розглянуто сепарацію зернових сумішей у полі дії інерційно-гравітаційних силових полій. Теоретично досліджено процес сепарації на решетах з щілинами, розмір яких збільшується в напрямку руху оброблюваного матеріалу. Визначено й обгрунтовано напрямок вдосконалення технології сепарації зерна та запропоновано конструкцію сепаратора для її виконання. Наведено принципи побудови математичних моделей процесу руху та процесу сепарації на запропонованих решетах. Проведено оптимізацію конструктивних параметрів решета та кінематичних режимів руху зернової суміші, які забезпечують сприятливі умови для виділення прохідних часток. Викладено методику визначення ефективності сепарації на решетах запропонованого типу. Визначено методику розрахунку параметрів і режимів роботи, встановлено економічну ефективність використання запропонованого сепаратора. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: П072.854.12 Шифр НБУВ: РА315949 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Лузан П.Г. Теоретичні і методичні основи формування навчально-пізнавальної активності студентів у вищих аграрних закладах освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / П.Г. Лузан ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 42 с.: рис. — укp.Запропоновано концепцію поетапного формування навчально-пізнавальної активності як багаторівневого утворення особистості. Доведено, що сформованість продуктивної навчально-пізнавальної активності студентів є стрижневою метою підготовки майбутніх фахівців-аграрників. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічну систему цілеспрямованого формування активності студентів у навчанні. На підставі дослідження результатів впровадження методики поетапного формування навчально-пізнавальної активності зроблено висновок про підвищення якості підготовки майбутніх фахівців-аграрників за рахунок зростання рівня їх професійної компетентності та пізнавальної самостійності. Удосконалено основні дефініції процесу формування навчально-пізнавальної активності студентів. Уточнено систему критеріїв та показників визначення рівнів її сформованості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3 + Шифр НБУВ: РА331496
Географічні рубрики:
|
|
|